pátek 29. dubna 2016

Bylinková spirála

Konečně se mi podařilo splnit si svůj sen o bylinkovém záhonu. Inspiraci jsem čerpala na stránkách Zahrada pro radost.cz - Zahradaproradost - bylinková spirála a v knize Ekozahrady od Jaroslava Svobody. Nejdřív jsem myslela, že počkám až budeme mít hotovou terasu. Jenže ta je v nedohlednu a a každodenní vaření v jasné blízké přítomnosti :-) a to (nejen) do kuchyně bylinky nesmí chybět!

Vymezení velikosti.

Položení základních kamenů.

Pomocníci.

Spirála hotová.

Sázíme bylinky.

Letecký snímek. 

Zatím jsem zasadila - od shora - levandule, mateřídouška, dobromysl, tymián a dole meduňka a máta. Mátě se asi dobře daří ve spirálách a tak není doporučována, proto jsem ji nechala v květináči, aby se nemohla tak moc roztahovat. Je to naše oblíbená bylinka. V plánu je vysadit ještě nějaké polostinné rostliny a do kamenných mezer lesní jahůdky.

Žádné komentáře:

Okomentovat