středa 9. března 2016

Rostou zoubky!

Tak a je to zase tu.. Miminko pokašlává a škrábe ho v krku. Jasné příznaky růstu zoubků - boule na tváři. Následuje zvýšená teplota, nespavost, nervozita (hlavně nevyspalé a unavené matky). Pak nám to skočí na rýmu a pak znova na průdušky a když se konečně ten zoubek vyloupne a já můžu zakřičet"Hurá,máme vyhráno". Rozjede se další, jelikož úplný mléčný chrup má 20 zubů! Au! 



Na použitém obrázku je vidět postupný růst zoubků - u nás toto pořadí zatím sedí. Jinak je to pouze orientační, u každého dítěte zoubky rostou jinak. Mišákovi se první vyklubal v 9 měsících.. a teď tedy bojujeme se šestým zoubkem. 

V tomto případě se obracím do šuplíku s léky a vytahuji zakoupené homeopatika. S názvem Chamomilla, které jsem zakoupila na doporučení ne jedné maminky a ono to opravdu zabírá. Tak za prvé - dostane jednu kuličku na vycucání (nedudlíkuje) a to už ho určitým způsobem uklidní a pak zaberou kouzelné bylinky, takže si tak hoďku, dvě prospí... Jak jsem slyšela na přednášce, důležitý je kontakt se sliznicí,takže nějaké strkání pod jazyk není nutné. 

Nedám na svou intuici dopustit a tak tu sedím s uvázaným Mišákem na balónu a srážím mu teplotu vlastním tělem. Dneska ho neodvážu a neodložím do postele, protože vím, že mě potřebuje! Boju je s nemocí a já mu pomáhám. Jsem tu pro něj! 


Žádné komentáře:

Okomentovat